عکسای بلومseason 4
 
فقط وینکس
 
 
شنبه 3 / 5 / 1394برچسب:, :: 14:4 ::  نويسنده : نیرواناجون

   اون دوتا اون جا عجب لم دادن ما تو خونه ي خودمون اينجوري لم نمي ديم

خوب دیگه امیدوارم خوشتون اومده باشه بایبای  نظر نشه فراموش لامپ اضافی خاموششش


نظرات شما عزیزان:

بلوم
ساعت10:26---17 خرداد 1392
خیلی عکسات قشنگ بود

نیلا
ساعت17:35---14 فروردين 1392
خوب بود.راستش وبت خیلی خالی است.ازاستلا بیشتر بزار.

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت19:51---30 دی 1391
عزیزدلم ماباهم این حرفارونداریم که.بعدشم وقتی وبت عالیه چی بگم.؟عکساتم عالللللللللللللللللللییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یی بودن.مثل خودت خوشگل و ماه.مرسی عزیزم هرچی بگم مرسی بازم کمههههههههه

بلوم
ساعت20:15---1 دی 1391
عالی بودن.مرسی.خیلی خوب بودن.حرف نداره وبت.وخیلی ممنون.بابای.وای عزیزم توروخدا یه وب بزن آخه من این همه رو چه جوری جبران کنم؟

ss-stella
ساعت16:49---30 شهريور 1391
من رفتم عکسها را انتخاب کردم کدها نیومد چه کار کنماوا نمیدونم

ss-stella
ساعت16:20---30 شهريور 1391
وای از اومدنت خیلی خوش حال شدم تو اولین کسی هستی که نظر دادیوافعااااااااااااا

ss-stella
ساعت15:22---30 شهريور 1391
من عاشق وبت هستم من هم یک وبلاگ دارم ولی نمی دونم چه طوری عکس بزارم چند تا گذاشتم ولی داخل وبم نمی یاد ادرسش رو می نویسم بیا سر بزن داخل خوصوصی ها بنویسباشه حتماااااااا

sepideh
ساعت17:48---23 شهريور 1391
سلام عالییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییی من که خیلی دوست دار انشاالله یک وب درست میکنم سر بزن بایییییییییییییییییییییییییییی یعسیسم حتما میام

Farnaz
ساعت17:25---20 مرداد 1391
خیلی وبلاگت ناز و دخملونس....

عکسات خیلی خوشگل و محشرن...

به وب منم بیا و کلی نظر بده !!!

اگه دلت خواست بگو تبادل لینک کنیم....

بووووووووووووووووووووووووووو وووووس
پاسخ:باشه الان ميام


پانیز
ساعت14:35---4 مرداد 1391
عکسا عالین خوشگلم
پاسخ:مرسی گلم


رودینا
ساعت17:57---3 مرداد 1391
عکسای بلومت خوب بودپاسخ:مرسی تازه اولشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من نیرواناام 13سالمه و منو با اسم فقط وینکس بلینکید بگید با چه اسمی بلینکمتون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط وینکس و آدرس winxclubbeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 3876
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 1248
تعداد آنلاین : 1

just-winx